27 august 2007

Feriebarnet gæsteblogger

Det er feriebarnet en stor ære at få lov til gæsteblogge på denne berømte blog! Jeg har fået ordre på ikke at blogge alt for positivt, idet Lisbeth og Tue så bare risikerer at få endnu flere feriebørn - så jeg vil da bare sige, at der egentlig ikke er specielt pænt herovre, solen går tidligt ned og jeg bliver endda nødt til at have en trøje på om aftenen. Cyklen er punkteret, det koster hele 1,25 $ at tage bussen til Santa Barbara, jeg bliver fodret med alt for meget mexicansk eksotisk mad (kaktus bl.a.), jeg skal selv bugsere min madras på plads morgen og aften, og jeg får kun love til at bade i Stillehavets store bølger sammen med en voksen. Så alt i alt er det egentlig ikke så sjovt at være her - godt at jeg skal hjem på lørdag...

Ingen kommentarer: