30 maj 2007

Naboens postkasse

Tillad os at præsentere... Naboens postkasse.

Selve postkassen er vist samme model som vores egen, men som I ser har man været lidt mere krea med opsætningen.

Desværre må vi meddele at naboen ikke udviser helt den samme iver hvad angår vedligeholdelse af postkassen. Den opmærksomme læser har sikkert allerede bemærket at postkassen på billedet her står åben. Det er ikke os, der har været luskede og åbnet den for at være paparazzier - næh, nej. Faktisk kan vi ikke huske, hvornår vi sidst har set den lukket. Det må være overraskende besværligt at skaffe og/eller montere den manglende reservedut.

Og med denne hårrejsende spændende præsentation åbner vi for en længere kavalkade af postkassepræsentationer .. so stay tuned!

1 kommentar:

NilsGalberg sagde ...

Som tidligere brevbærer (2860 Koldskål, Orange gruppe, Distrikt 44) i det Kongelige Danske Postvæsen (dengang P&T, nu kun P) finder jeg postkassetemaet vanvittig interessant (BRAVO!). Jeg glæder mig til næste indlæg om den amerikanske postkasse, gerne med fokus på mekaniske fejl og mangler i disse.

Da jeg også er meget (!) interesseret i havens dyreliv (i særdeleshed gnavere) ville jeg blive voldsomt glad, hvis bloggerne fx kunne beskrive postkassen som bosted for den søde, søde pungrotte.

Til sidst vil jeg gerne gøre lidt reklame for denne svært underholdende hjemmeside: http://www.traeskomuseum.dk/

Mvh, møzmøz og qnuzzer
NilsGE